2.1.Максиміліан Волошин і Рудольф Штайнер. Гётеанум ........................................... 11
2.2.Волошин і Франція……………………………………………………………………. 14
2.3. Волошин і Коктебель………………………………………………………………… 15
2.4.Міфотворчість в житті Волошина…………………….. . …………………………… 17
2.5.Унікальний міф - Черубіна де Габріак……… ……………………………………....18
2.4.Літератутурно- поетична композиція «Вы приподняли только край моей вуали»......………................................................................................................................... 25
ВИСНОВКИ……………………………………………………............................................................................ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………................................................................ …... 38
ДОДАТКИ………………………………………..................................……. ……………………… …….... 39
Додаток Г
АНОТАЦІЯ
Курсова робота на тему: Міфи та легенди Срібного сторіччя. Максиміліан Волошин і Черубіна де Габріак «…Вы приподняли только край моей вуали» ” – 40 сторінок, 30 джерел, 2 додатки.
Мета роботи: дослідити феномен поезії і особистості Максиміліана Волошина та його геній міфотворчості.
Об’єкт дослідження: російська поезія Срібного сторіччя.
Предмет дослідження: Взаємовідносини та почуття поетів Максиміліана Волошина та Єлизавети Дмитрієвої (Черубіни де Габріак).
Методи дослідження: текстологічний аналіз, системний аналіз, порівняльно-описовий метод, теоретико-методологічне узагальнення результатів аналізу.
У роботі зроблено системний аналіз течій та революційних перетворень в середовищі російських поетів Срібної доби кінця ХІХ початку ХХст., найкращих зразків поезії Максиміліана Волошина, та його біографічних та документальних сторінок життя. (статті,книги та дослідження біографа Марини Цвєтаєвої , Анни Саакянц, та ін..) з точки зору висвітлення в них політичної та революційної проблематики, яка спіткала долі великих людей на зламі століть. Узагальнено сучасні психологічні теорії щодо генезу та провідних ментальних рис поетичного середовища російських поетів; досліджено втілення цих часів у наукових та публіцистичних матеріалах, кінопроектах та театральних проектах сьогодення.
Результати роботи апробовано на Міжнародному студентському фестивалі «Зірки, що зійдуть завтра…» та на науковій конференції в КиМУ «Поети Срібної доби» , а також у власних журналістських публікаціях (журнали „Кіно-театр”, „Стиль і Дом»).
Ключові слова: Срібне сторіччя, поети, символісти, Макс Волошин, Черубіна де Габріак, дійовий аналіз, поезія ХІХ-ХХст.
Додаток Д
Київський міжнародний університет
Кафедра театрального мистецтва
Прізвище, ім’я, по батькові студента в називному відмінку
Випускна кваліфікаційна робота
________________________________________________________
(тема випускної кваліфікаційної роботи )
за спеціальністю Театральне мистецтво
шифр: 6.020201
Науковий керівник
_______________________________________________
_______________________________________________
(науковий ступінь, вчене звання, ПІБ)
Випускна кваліфікаційна робота допущена до захисту
рішенням кафедри театрального мистецтва
протокол № __від “__”_____ 201_ р.
Керівник програми,
зав.кафедрою
________________________________
(науковий ступінь, вчене звання, ПІБ)
_____________ “__” ________ 201_ р.
(підпис)
Київ – 2011р.
Додаток Е
Зворотна сторінка титульного листа
випускної кваліфікаційної роботи
Реєстраційний № _________ _____________ ____________
(дата) (П.І.П.)
Результати перевірки _____________ _____________ ______________
(до захисту) (дата) (П.І.П.)
(на доопрацювання)
Результати захисту: _______________
(оцінка)
Голова ДЕК ____________ _______________
(підпис) (П.І.П.)
Члени ДЕК ____________ ________________
(підпис) (П.І.П.)
____________ ________________
(підпис) (П.І.П.)
____________ _______________
(підпис) (П.І.П.)
____________ ________________
(підпис) (П.І.П.)
Відповідальний секретар ДЕК ____________ _______________
(підпис) (П.І.П.)
Додаток Ж
Київський міжнародний університет
ІНСТИТУТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ, КІНО І ТЕАТРУ
Кафедра театрального мистецтва
Спеціальність _______________________
(шифр і назва спеціальності)
Затверджую
Зав.кафедрою театрального мистецтва ________________________________
(підпис, прізвище, ініціали зав.кафедрою) “____” _____________2011 року
Завдання
для виконання випускної кваліфікаційної роботи
студенту _______________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
1. Тема випускної кваліфікаційної роботи ___________________________________________
_____________________________________________________________________________
затверджена наказом від “__” ____________________201 _ р. № ___
2. Випускна кваліфікаційна робота виконується на матеріалах____________________________________________________________________
3. План роботи та терміни виконання розділів
4. Перелік графічного матеріалу (таблиці, схеми)_______________________ __________________________________________________________________ 5. Термін здачі роботи на рецензію науковому керівнику “__”______201_ р. 6. Термін повного завершення, оформлення і подання на кафедру випускної кваліфікаційної роботи на захист “__”___________201_ р.
Завдання видав науковий керівник __________ __________ (підпис) (дата)
Завдання одержав студент __________ __________ (підпис) (дата) |
Додаток З
ЗМІСТ
ЗАВДАННЯ НА ВИПУСКНУ КВАЛІФІКАЦІЙНУ РОБОТУ……………………………………….2
ВСТУП………………………………………………………………………..………………….4
РОЗДІЛ І
Основні риси і різноманітність художнього життя періоду "Срібного століття"
1.1 Символізм………………………….………………………………………………….8
1.2 Акмеїзм……………………………………………………….…………………….....9
1.3 Футуризм…………………………………………………………………………….10
РОЗДІЛ ІІ
Пошук Зерна ролі .Вивчення матеріалу
2.1.Максиміліан Волошин - титан символізму..........………........................................11
2.2.Волошин і Рудольф Штайнер………………………………………………………12
2.3.Волошин і Франція………………………………………………………………….15
2.4.Роль Сабашникової в житті М.Волошина ..…….…………………………………18
2.5. Волошин і Коктебель………………………………………………………………22
2.6.Міфотворчість в житті Волошина…………………….. . ………………………...28
2.7.Унікальний міф - Черубіна де Габріак……… ….………………………………...30
РОЗДІЛ ІІІ
Літератутурно - поетична композиція
3.1.Створення сценарію літературно – поетичної композиції
«Вы приподняли только край моей вуали…»............. ………....................................40
3.2.Дійовий аналіз літературно- поетичної композиції……......................................50
3.3.Лінія ролі М.Волошина у створенні міфу Черубіни……………………………..58
3.4.Зерно ролі М.Волошина у відношеннях з Черубіною……………………………59
3.5.Другий план у стосунках з Маковським С………………………………………..64
3.6.Драматургічний вузол «Розвінчання міфу»………………....................................66
3.7.Робота перед глядачем ……………………………………………………………68
ВИСНОВКИ…………………………………………………….................... …………………………74
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………................................................................. 77
ДОДАТКИ………………………………………..................................…….. …………………………...78
Додаток И
Дата: 2016-10-02, просмотров: 268.