Для підтвердження власних аргументів посиланням на авторитетне джерело або для критичного аналізу того чи іншого тексту слід наводити цитати. Науковий етикет вимагає точно відтворювати цитований текст.
Загальні вимоги до цитування такі:
а) текст цитати починається і закінчується лапкамиі наводиться у тій граматичній формі, в якій він поданий в джерелі, із збереженням особливостей авторського написання. Наукові терміни, запропоновані іншими авторами, не виділяються лапками, за винятком тих, що викликали загальну полеміку.У цих випадках використовується вираз "так званий";
б) цитування повинно бути повним, без довільного скорочення авторського тексту і без перекручень думок автора. Пропуск слів, речень, абзаців при цитуванні допускається без перекручення авторського тексту і позначається трьома крапками. Вони ставляться у будь-якому місці цитати (на початку,всередині, на кінці). Якщо перед випущеним текстом або за ним стояв розділовий знак, то він не зберігається;
в) кожна цитата обов'язково супроводжується посиланням на джерело;
г) при непрямому цитуванні (переказі, викладенні думок інших авторів своїми словами), що дає значну економію тексту, слід бути гранично точним у викладенні думок, коректним щодо оцінювання його результатів, і давати відповідні посилання на джерело;
д) цитування не повинне бути ні надмірним, ні недостатнім, бо і те, і інше знижує рівень наукової праці: надмірне цитування створює враження компілятивності праці, а недостатнє - знижує наукову цінність викладеного матеріалу;
ж) якщо автор роботи, наводячи цитату, виділяє у ній деякі слова, робиться спеціальне застереження, тобто після тексту, який пояснює виділення, ставиться крапка, потім дефіс і вказуються ініціали автора роботи, а весь текст застереження вміщується у круглі дужки. Варіантом таких застережень є:
(курсив наш - Ю.Ш.); (підкреслено мною – Ю.Ш.); (розрядка моя – Ю.Ш.)
Типові помилки при написанні та оформленні курсових/ випускних кваліфікаційних робіт:
ДОДАТКИ
Додаток А
Завідувачу кафедри театрального мистецтва
Засл. артистці України проф. Ільїній Н.О..
студента 3 курсу,
спец. ”Театральне мистецтво”
Бортного Дениса Володимировича
ЗАЯВА
Прошу затвердити тему курсової
Робота актора над роллю. Міфи та легенди Срібного сторіччя. Максиміліан Волошин і Черубіна де Габріак «…Вы приподняли только край моей вуали» і призначити науковим керівником засл.артистку України проф.Лимар Л.Д.
10.10.2011р. Особистий підпис
поГОДЖЕНО
Науковий керівник _______________ підпис
Додаток Б
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІНСТИТУТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ, КІНО І ТЕАТРУ
КАФЕДРА ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА
Допустити до захисту
з оцінкою___________________
завідувач кафедри
театрального мистецтва
„__”___________2011 р._________
(підпис)
КУРСОВА /ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Робота актора над роллю
Міфи та легенди Срібного сторіччя. Максиміліан Волошин і Черубіна де Габріак
«…Вы приподняли только край моей вуали»
Бортного Дениса Олександровича
студента 4 курсу
(денне відділення),
спеціальність ”Театральне мистецтво”
науковий керівник:
_____________проф. Лимар Л.Д.
Київ – 2011
Додаток В
ЗМІСТ
АНОТАЦІЯ……………………………………….……………………………………………………….3
ВСТУП
Міфи та легенди Срібного сторіччя ……..………………………………………………..4
РОЗДІЛ І
Основні течії та митці творчого життя російської поезії "Срібного сторіччя" ......7
1.1 Символізм……………………………………………………………………………….8
1.2 Акмеїзм…………………………………………………….............................................9
1.3 Футуризм……………………………………………………………………………….10
РОЗДІЛ ІІ
Дата: 2016-10-02, просмотров: 333.