Характеристика учбово-матеріальної бази, яка повинна бути привернута для вивчення вибраної теми
Поможем в ✍️ написании учебной работы
Поможем с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой

 

Учбово-виробничі бази є головними і першочерговими дидактичними складовими професійно-практичного навчання.

Як учбово-виробничі бази можуть виступати:

· учбово-виробничі майстерні;

· учбові ділянки і окремі учбові цехи безпосередньо на виробництві;

· учбові полігони;

· учбові господарства і ін.

Найпоширенішими є учбово-виробничі майстерні.

В таблиці 1.5 представлений перелік необхідних майстерних, кабінетів і лабораторій, які необхідні для вивчення теми: «Векторний графічний редактор Corel Draw»

 

Таблиця 1.5 – Перелік необхідних майстерень, кабінетів і лабораторій

по предметах професійно-технічного циклу.

 Кабінети  Лабораторії
1. Основ програмування. 2. Спецтехнології. 1. Комп’ютерної техніки та програмування.  

 



Висновок

 

В першому розділі курсової роботи був виконаний аналіз початкових умов:

· аналіз учбового плану;

· аналіз учбової дисципліни і її ролі в підготовки молодшого фахівця;

· розробка фрагмента поурочно-тематичного плану.

На основі аналізу перспективно-тематичного плану, для подальшої розробки вибираємо тему уроку: «Знайомство с Corel Draw 10».



Організація і методика уроку обраної теми

Тема: «Знайомство с Corel Draw 10»

Ціль:

Ціль:

1) Дидактичні:

• закріплення знання загальних принципів роботи з Corel Draw;

• формування вмінь та навичок роботи з графікою у графічному редакторі Corel Draw.

2) Розвиваючі:

• розвиток здатності логічно міркувати, робити евристичні висновки;

• розвинути вміння застосовувати отримані знання для створення власних макросів.

3) Виховні:

• виховання інформаційної культури;

• виховання творчого підходу до роботи, бажання експериментувати;

• професійна орієнтація і підготовка до подальшого самонавчання майбутньої трудової діяльності.

Тип уроку: лекційне заняття.

Методи навчання:

• наочні: ілюстрації на дошці, плакати;

• словесні: розповідь, бесіда.

Методи контролю:

• фронтальне опитування;

Дидактичне забезпечення:

• персональний комп’ютер;

• плакати;

• Corel Draw.

План уроку:

I. Організаційний момент (10 хв.)

• привітання;

• перевірка присутніх;

• перевірка готовності до заняття.

II. Мотивація (10 хв.)

III. Актуалізація знань (20 хв.)

• оголошення теми і цілей заняття тема сьогоднішнього уроку;

• пояснення нового матеріалу.

IV. Конспект повідомлення нових знань по темі «Створення і редагування макросів в інтерактивних документах засобами Word» (45 хв.)

V. Видача домашнього завдання (5 хв.)

Література:

1) Смолина М.А. CorelDRAW X3. Самоучитель. – М.: Диалектика, 2006. – 640 с.: ил.

2) Рожкова Н. Г., Данилов П. П., Шитов В. Н. Графический дизайн и реклама на компьютере. Краткое руководство. – М.: Вільямс, 2006. – 320 с.: ил.

3) Бондаренко С.В., Бондаренко М.Ю. Лучшие трюки и эффекты в Photoshop CS3, CorelDRAW X4, 3ds Max 2009. – М.: Диалектика, 2008. – 336 с.: ил.

Хід уроку:

I. Організаційний момент.

• привітання;

• перевірка присутніх;

• перевірка готовності до заняття.

II. Мотивація.

Комп'ютерна грамотність – потреба сучасної епохи.

Програма Corel Draw – це ідеальний інструмент для створення векторних зображень. Векторні зображення, розроблені в corel draw, можуть змінювати масштаб без втрати якості. Наприклад, зображення логотипу у форматі програми Corel Draw X3, можна використовувати під час друку або на візитці і на величезному рекламному щиті без втрати якості картинки.

III. Актуалізація знань.

На початку курсу ми вже говорили про те, що таке растрова графіка і яка її основна відмінність від векторної, а також розглянули такі базові поняття, як піксель і дозвіл. Перевіримо, наскільки добре ви засвоїли матеріал, відповівши на декілька питань: 1) що таке растрова графіка; 2) що таке векторна графіка?; 3) назвіть основні цвітові моделі; 4) опишіть властивості кожної.

Існує думка, що зручніше за все обробляти растрові об'єкти в редакторах растрової графіки (кращим з яких по праву вважається Adobe Photoshop), і тільки після цього використовувати їх в CorelDRAW. Частково цю думку поділяють і розробники програми, тому що найпростіше дію з вставленим в програму растровим зображенням – подвійне клацання на ньому – приводить до відкриття цього зображення в редакторі растрової графіки Corel PHOTO-PAINT. Тим часом в CorelDRAW є досить великий інструментарій для обробки растрових об'єктів, який ми і розглянемо в цій лекції.

Дата: 2019-07-24, просмотров: 174.