1. Борецька Є.Я. та ін. Моделі одягу. Львів вид. «Світ»,2000
2. Бланк А.Ф. Практическая книга по моделированию женской одежды. Москва Легпромбытиздат, 1992
3. Володин В.А. Современная энциклопедия Аванта+. Мода и стиль – Аванта+, 2002
4. ГОСТ 25294 – 91 Одежда верхняя плательно-блузочного ассортимента.
5. ГОСТ 25294 – 91 Одежда верхняя плательно –костюмного ассортимента.
6. ГОСТ 4.45-86 Система показателей качества продукции. Изделия швейные бытового назначения – В сб.: Швейные изделия бытового назначения. М.: издательство стандартов, 1998. – 263с.
7. ДСТУ 1530 – 84 Одяг верхній пальтово – костюмного асортименту за замовлення населення. Загальні технічні умови.
8. ДСТУ 1512 – 92 Одяг верхній пальтово – костюмного асортименту за замовленням населення. Загальні технічні умови.
9. ДСТУ 1732 – 92 Одяг верхній із натуральної та штучної шкіри за замовленням населення. Загальні технічні умови.
10. ДСТУ 1971 - 92 Одяг верхній з плащових тканин за замовленням населення. Загальні технічні умови.
11. ДСТУ 1844 - 92 Одяг хутряний за замовленням населення. Загальні технічні умови.
12. Зелинг Шарлота. Мода. Век модельеров 1900-1999.Кёльн,2000
13. Коблякова Е.Б., Ивлева Г.С., Романов В.Е., и др. Конструирование одежды с элементами САПР: Учебн. Для вузов / - 4-е изд., М.: Легпромбытиздат, 1998. -464 с.
14. Козлова Т.В. и др. Моделирование и художественное оформление женской и детской одежды. Легпромбытиздат, 1990
15. Козлова Т.В. и др.Основы теории проектирования костюма. Изд. «легкая промышленность и бытовые обслуживание», 1988
16. Кокетки П.П., Чубарова З.С., Афанасьєва Р.Ф. Промышленное проетирования специальной одежды. М.: Легкая и пищевая промишленость, 1982, с.18 – 21, 72 – 85, 102 – 127.Петушкова Г.И. Проектирование костюма. Москва Академа, 2004
17. Литвина Л.М. и др. Моделирование и художественное оформление женской и детской одежды. Москва «Легкая индустрия», 1972
18. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи, лабораторних робіт з дисципліни «технічна підготовка виробництва та проектування процесів» та дипломного проекту. Упор. А. Т. Сушан., С.В. Омельченко. К:ДАЛПУ, 1998. – 64 с.
19. Методичні вказівки до виконання курсового проекту по спеціальності 7.091801 – швейні вироби. Упор. О.І. Поліщук, О.Л. Трунова, О.І. Васильківська, Л.І. Зубкова, І.О. Козлова, О.О. Карцева. К.: КНУТД, 2004. – 74с.
20. Ніколаєва Т.В. Тектоніка формування костюма. Київ Арістей, 2005
21. Радкевич В.О. Моделювання одягу. Київ «Вікторія», 2000
22. Шершнёва П.Л. Проектирование и производство женского платья. Москва «Легкая и пищевая промышленность», 1983
23. Сестры Сорины. Презентация внешности или фигура в одежде и без. Москва, 2001
24. Сестры Сорины. Тайны и секреты женской одежды. Издательство Москва Феникс Ростов-на-Дону,1999
25. Фухай А. и др. История моды с XVIII по XX век коллекция Института костюма Киото. Москва АРТ-родник,2003
26. Черемных А.И. Основы художественного конструирования женской одежды. Москва «легкая индустрия», 1977
27. Парамон Ф.М. Композиция костюма. Легпромбытиздат, 1997
28. Саламатова С.М. Конструирование одежды. М.: Легкая и пищевая промишленость, 1984. – 272с.
29. Справочник по конструированию одежды. /Под ред.. П.П. Кокеткина. М.: Легкая и пищевая промишленость, 1982. - 312с.
30. Сухарев М.И., Бойцова А.М. принципы інженерного проектирования одежды. М.: Легкая и пищевая промишленость, 1984. – 272с.Чижик Т., Чижик М. Делаем одежду модной(обновление и ремонт).Ростов-на-Дону издательский дом «Проф-Пресс», 2004
31. Сидоренко В.И. История стилей в искусстве и костюме. Ростов-на-Дону «Феникс», 2004
32. Черемных А.И. Основы художественного проектирования одежды. Москва «Легкая индустрия», 1968
33. Черемных А.И. Основы художественного конструирования женской одежды. Москва «Легкая и пищевая промышленность», 1983
34. Шершнева Л.П., Рогова А.П. Проектирование и производство женских платьев. М.: Легкая и пищевая промишленость, 1983. – 224 с.
Захист курсового проекту
До захисту курсового проекту допускаються студенти, які опанували теоретичний матеріал, виконали практичні роботи з відповідної дисципліни і своєчасно представили викладачу керівнику роботу на перевірку. Виконану та оформлену належним чином курсовий проект, до складу якого входить пояснювальна записка, графічна частина,студент в призначений термін (за 10 днів до захисту КП) здає викладачу на перевірку.
Керівник курсового проекту перевіряє виконану роботу і готує на неї письмовий відгук. У відгуку відмічаються позитивні та негативні сторони проекту, недоліки її змісту, та оформлення, надається попередня оцінка.
При необхідності робота повертається студенту на доопрацювання.
Перевірений курсовий проект повертається студенту для підготовки до захисту перед комісією.
Для захисту курсового проекту студент готує доповідь на 5-7 хвилин, в якій розповідає про зміст роботи, її висновки, дає відповідь на критичні зауваження, які вказані у відгуку, а також відповідає на запитання членів комісії. Захист бажано супроводжувати мультимедійною презентацією, в якій можна представити найбільш яскраві елементи дослідження та результати роботи над проектом в цілому.
При оцінюванні захисту курсового проекту враховуються: якість виконаного проекту, ступень самостійності роботи студента, оформлення проекту, якість ескізів, зміст доповіді та відповідей на запитання, вміння викладати думку, володіння науково-технічною термінологією із спеціальності, відгук керівника проекту.
Результати захисту оцінюються на «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно».
Студент, який не захистив курсовий проект, допускається після його доопрацювання до повторного захисту протягом сесії.
Критерії оцінювання
Оцінка «відмінно»
КП повинен об’ємного та творчо розкривати задум автора за допомогою матеріалу наукового дослідження обраної теми та письмового всебічного опису створеної колекції, а також самих ескізів колекції, колажа, та додаткового матеріалу.
Студент повністю висвітлює зміст матеріалу з установленого питання чи проблеми; чітко уявляє зміст матеріалу, вільно володіє спеціальними термінами; технічно грамотно ілюструє роботу ескізами, схемами; викладає матеріал впевнено і правильно застосовує одержані знання з даної дисципліни і суміжних дисциплін для вирішення практичних завдань; грамотно висловлює думки та аргументовано доводить свою точку зору.
Ескізна частина проекту графічно правильна та цікава, «свіжа». Колекція створена враховуючи закони композиції та побудови колекції.
Оцінка «добре»
Студент розкриває основний зміст матеріалу, точно використовує спеціальні терміни, не допускає грубих помилок, роботу виконує чисто охайно; ескізи та креслення виконує відповідно нормативно-технічної документації; можливі у відповідях та другорядних висновках одна – дві помилки, які не є грубими.
Колекція цікава, але може мати невелику кількість помилок з точки зору законів побудови колекції.
Оцінка «задовільно»
Студент зміст питання розкриває частково, не завжди послідовно; не пов’язує своєї відповіді з раніше одержаними знаннями з дисципліни та суміжних дисциплін; створює колекцію допускаючи суттєві помилки та неохайно. Робота неповна, суть питання цілком не висвітлена; для вирішення практичних завдань застосовує одержані знання з деякими труднощами. У спеціальній термінології допускає помилки, слабко володіє технікою графічного малюнку.
Оцінка «незадовільно»
Студент не висвітлює основного змісту роботи; допускає грубі помилки в побудові колекції та кінцевих висновках, слабо володіє спеціальною термінологією; текстовий матеріал має значну кількість помилок, є велике число виправлень, слабо володіє мовою викладу матеріалу, тема дослідження розкрита недостатньо та не є достатньо цікавою, як і запропонована колекція.
Захищені роботи, підписані членами комісії передаються до архіву для зберігання з подальшою ліквідацією. Курсовий проект зберігається протягом року.
Додаток А
МІНІСТЕРСТВО ОСІВТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Дата: 2016-10-02, просмотров: 182.