Курсового проекту
ВСТУП
1 НАУКОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ – ДЖЕРЕЛА НАТХНЕНЯ ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ КОЛЕКЦІЇ (назва розділу уточнюється згідно обраного напряму дослідження)
АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ НАПРАВЛЕННЯ МОДИ
ОБРАЗНЕ РІШЕННЯ КОЛЕКЦІЇ
3.1 Художній опис колекції
3.2 Художній опис моделей
РОЗРОБКА АВТОРСЬКИХ ПРОПОЗИЦІЙ ОБРАЗНОГО РІШЕННЯ КОЛЕКЦІЇ З УРАХУВАННЯМ НАПРАВЛЕННЯ ДИЗАЙНУ ТА МОДИ
4.1 Розробка стильового направлення та вибір девізу-символу колекцій
4.2 Провідні силуетні форми та пропорційно-ритмічна побудова колекції
4.3 Рекомендації по вибору матеріалів (структура, фактура, малюнок поверхні матеріалу)
4.4 Рекомендації по виробу колористичної гами колекції
4.5 Рекомендації по вибору доповнень до розробленої колекції
4.6 Рекомендації по формуванню стилю та іміджу споживача
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Рекомендації до виконання розділів
Пояснювальної записки курсового проекту
Вступ
У вступі надається стисла характеристика стану галузі швейної промисловості на час проектування, формулюються основні задачі, які необхідно вирішувати для забезпечення ефективної роботи підприємств в сучасних умовах виробництва одягу. Для цього студент використовує інформацію з періодичних видань, знання, набуті під час вивчення відповідних дисциплін.
Розкривається сутність поставленого завдання та його значущість з позицій сучасного положення в виробництві товарів споживчої сфери, розвитку шоу-бізнесу та видовищного костюма в цій галузі, підстави і вихідні дані для обробки теми, обґрунтування необхідності проведення дослідження. Далі студент розкриває поняттєвий апарат проекту в наступній рекомендованій послідовності.
Актуальність теми. Шляхом критичного аналізу та порівняння з відомими варіантами розв’язання проблеми (наукового завдання) обґрунтовують актуальність та доцільність роботи для розвитку швейної галузі та легкої промисловості. Студент обґрунтовує актуальність теми курсового проекту, яка пов’язана з розробкою нової колекції моделей одягу або асортиментної серії відповідно до напрямку розвитку моди, можливим удосконаленням існуючого процесу проектування одягу.
Мета (запланований результат) і завдання дослідження. Мета - це формулювання бажаного результату дослідження. У формулюванні мети курсової роботи відбивається те, що автор роботи має намір отримати після її завершення. Текстуально, мета майже повністю повторює назву або тему роботи.
Об’єкт дослідження – це процес або явище, що породжує проблемну ситуацію, обрану для вивчення, тобто явище, яке привернуло увагу для дослідження.
Об'єкт дослідження – це процес або явище, що надихнуло на створення нових моделей одягу.
Об'єктом дослідження в широкому сенсі є весь процес проектування одягу, пов'язаний з цілеспрямованою промисловою діяльністю. Об'єктом дослідження в курсовому проекті може виступати:
- вивчення одягу епохи барокко;
- архітектура 19 ст.;
- картини відомих художників.
Предмет дослідження частина об’єкта, яка буде детально вивчатися або експериментуватися. Мета проекту визначається саме предметом дослідження. Саме на нього спрямована увага студента-дослідника, оскільки предмет дослідження визначає тему курсового проекту, яка зазначається на титульній сторінці як його назва. Предмет дослідження - це конкретна частина об'єкту або процес, що в нім відбувається, який і досліджується.
Наприклад. Якщо об'єктом дослідження буде відома кінострічка, то предметом дослідження може бути проектування одягу для героїв кінострічки. Якщо об'єкт дослідження — придне явище, то предметом дослідження можуть бути кольри та форми цього природного явища.
Об’єкт і предмет дослідження, як категорії наукового процесу співвідносяться між собою як загальне і часткове. В об’єкті виділяється та його частина, яка є предметом дослідження.
При визначенні об'єкту і предмета дослідження необхідно враховувати, що:
об'єкт дає відповідь на питання предмет дає відповідь на питання
"що розглядається"? "як розглядається об'єкт в
яких зв'язках, аспектах, функціях"?
Гіпотеза - припущення або передбачення, яке перевіряється при дослідженні завдання. Гіпотеза може формулюватись за наступним алгоритмом:
- сформулювати власне припущення умов створення вдалої, конкурентоспроможної моделі колекції одягу, умов її розробки (відповідного стильового напрямку, елементів декорування та застосування відповідних матеріалів) та впровадження власних характерних особливостей моделі (поєднання стилів, модифікування звичних конструкцій одягу, застосування нетрадиційних поєднань матеріалів і т.д.).
Задачі курсового проекту визначаються виходячи з мети курсового проекту. Зазвичай завдання формулюються з використанням активних дієслів: вивчити..., описати..., встановити..., з'ясувати..., сформулювати..., провести....
Формулювання завдань необхідно робити як можна ретельніше, оскільки опис їх рішення повинен скласти зміст розділів курсового проекту. Завдання роботи визначають ті кроки, які призводять до досягнення поставленої мети.
Методи дослідження (найбільш доцільний спосіб здійснення будь-якої діяльності). Подається перелік використаних методів дослідження для досягнення поставленої мети. Перераховувати їх треба не відірвано від змісту роботи, а коротко та змістовно визначаючи, що саме досліджувалося тим чи іншим методом. Це дасть змогу пересвідчитись в логічності та прийнятності вибору саме цих методів. Можливо використання наступних методів:
Практичне значення одержаних результатів. У роботі, що має теоретичне значення, треба подати інформацію або рекомендації щодо їх застосування, а в роботі, яка має практичне значення, – відомості про практичне застосування отриманих результатів або рекомендацій щодо їх використання. Вказуючи на практичну цінність отриманих результатів, необхідно подати інформацію щодо ступеня готовності до використання або масштабів використання розроблюваної колекції одягу в умовах певного швейного підприємства.
Обсяг вступу до 3-х сторінок.
Дата: 2016-10-02, просмотров: 232.