Художественное наследие и стиль
Поможем в ✍️ написании учебной работы
Поможем с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой

Писал в те годы пейзажи, портреты в духе реализма. В 1875 году посетил Базель, изучив там творчество Ханса Хольбейна Младшего, особенно скрупулёзно его картину «Мёртвый Христос», что обусловило в дальнейшем его внимание к теме смерти. В работах 1890-х годов прослеживается влияние нескольких жанров, в том числе символизма и «модерна». Ходлер разработал стиль, который назвал «параллелизм», характеризующийся симметричным расположением фигур в танцевальных или ритуальных позах.

Ходлер известен своими картинами, изображавшими людей во время работы. Одна из картин — «Дровосек» — была отпечатана на купюрах номиналом 50 швейцарских франков, выпущенных в 1911 году.

 

13

'Прерафаеліти (1848—1853) — об'єднання молодих англійських художників, засноване в 1848 році.

Невдоволені станом занепаду сучасного їм англійського живопису, пререфаеліти мали на меті відродити щирість раннього італійського мистецтва до Рафаеля і Високого Відродження. Поставши проти пануючого в той час в мистецтві академізму, а заодне і проти суспільних укладів своєї епохи, пререфаеліти — Хант, Міллес, Росетті та інші — використовували різноманітні художні засоби: вони писали на літературні, історичні, релігійні теми, а в сценах сучасного їм побуту завжди намагалися дати моральний коментарій соціальним відносинам.

Автором ідеї утворення в вересні 1848 року «Братства Прерафаелітів» — P. R. B. (Pre-Raphaelite Brotherhood) був Росетті — син італійського емігранта, заговорника-карбонарія, він з дитинства знаходився під впливом розповідей про таємні спільноти, масонські ложі і монашеські ордени.

Спочатку в Братство входять семеро : художники Д. Г. Росетті, Х. Хант, Д. Е. Міллес, Д. Коллінз, Ф. Стівенс, скульптор Т. Вулнер, письменник і критик У. М. Росетті. Оскільки останній не є художником, його призначать секретарем Братства і доручають йому відредагувати складену його братом Данте Габріелем програму групи.

Основними пунктами цього своєрідного маніфесту були такі : „Прагнути до втілення особистих оригінальних ідей. Уважно вивчати природу, щоб навчитися передавати її в будь-якому вигляді і стані. Вітати щирість і новизну, відкидаючи лицемірство. Створювати будь-які картини і скульптури не беручи до уваги суспільну думку — такими, якими їх бачить автор. Всі роботи, створювані членами Братства, підписувати не їм'ям художника, але трьома ініціалами — «P. R. B.», значення яких має залишатися в таємниці.“

Втім, останній пункт виконати не вдалося: в 1849 члени Братства вирішили викласти свої принципи в статтях, розповідях і поемах, які вони опублікували у власному журналі «Росток». Завдяки цим публікаціям до кінця 1850 року зміст абревіатури «P.R.B.» перестає бути таємним не лише для студентів і професорів Академії, але й для багатьох людей далеко за її межами.

Перші виставки

Перша картина під ініцалами «P.R.B.», виставлена для публіки в березні 1849 року в лондонській галереї Гайд Парк Корнер, була написана Росетті під керівництвом Ханта.

Через декілька місяців нові полотна під тими ж самими ініціалами з'являються на виставці в Королівській Академії Мистецтв — серед звичних парадних портретів, сентиментальних побутових сюжетів і нецікавих мітологічних композицій, вони одразу приваблюють увагу публіки яскравістю кольорів і загатковістю сюжетів.

Заінтриговані критики реагують доволі стримано і насторожено. Наступного року Росетті виставляє «Благовіщення» в галереї Портланд, а на стінах виставкової зали Королівської Академії розмістилися картини «Звернена до віри сім'я бриттів рятує капелана від друїдів» Ханта і «Христос в домі батьків» Міллеса.

На цей раз таємниця ініціалів була розгадана, а члени Братства, які "зневажали принципи академізму і спідщину великого Рафаеля, одразу ж були заочно предані остракізму.

Дата: 2019-11-01, просмотров: 185.