Порядок виконання лабораторної роботи
Поможем в ✍️ написании учебной работы
Поможем с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой

 

7. Ознайомитись з теоретичними відомостями до цієї лабораторної роботи.

8. Відповісти на запитання до матеріалу.

9. Самостійно знайти інформацію по роботі з класом Календар.

10. Підготувати звіт, що містить:

- Вступну частину

- відповіді на Контрольні питання і завдання до теми (див.нижче).

- справку з описом можливостей роботи компонента Календар

- рішення Практичних задач до Лабораторної роботи (коди програм з блоками /// <Summary>). Усі задачі розмістити в одному рішенні.

- Опис найстройок, що дозволили побудувати багатофункціональне рішення в одному проекті, особливості виклику додатків.

- Висновки

 

Теоретичні відомості:

1. Клас ButtonBase і його основні властивості

2. Елемент кнопка. Клас Button

3. Елемент прапорець - клас CheckBox

4. Елемент перемикач – клас RadioButton

5. Активація і деактивація елементів

6. Приховування елементів

7. Динамічне створення елементів

 

Клас ButtonBase і його основні властивості

Клас ButtonBase в ієрархії класів .NET забезпечує загальні можливості для групи похідних від нього класів: Button, CheckBox і RadioButton. Деякі властивості класу ButtonBase описані в табл. 1. Крім спільних властивостей кожний з класів має власні властивості.

 

 

Таблиця 1. Властивості класу ButtonBase

Властивість Призначення
FlatStyle Дозволяє налаштувати "рельєфність" кнопки. Використовуються значення з переліку можливих значень властивості FlatStyle
Image Дозволяє задати зображення, яке буде виводитися на кнопці (при цьому можна вказати точне місцезнаходження зображення). Фоновий рисунок краще налаштовувати за допомогою властивості BackgroundImage, яка визначена в базовому класі Control
ImageAlign Дозволяє визначити вирівнювання зображення, розміщеного на кнопці. Використовуються значення з переліку можливих значень властивості ContentAlignment
Imagelndex , ImageList Ці властивості використовуються для роботи з набором зображень (об'єктом ImageList), що виводяться на кнопці
IsDefault Визначає, чи буде ця кнопка кнопкою за замовчанням (тобто спрацьовувати при натисненні на Enter)
TextAlign Дозволяє отримати або встановити вирівнювання тексту на кнопці.

 

Елемент Кнопка. Клас Button

Кнопка (button) - це найпростіший і найбільш застосовний з усіх елементів керування. Дозволяє організувати керування формою. Основні властивості класу наслідуються від ButtonBase і Control.

Найбільш використовувана подія кнопки - Click , яка виникає при натисненні на кнопку лівою кнопкою миші. Наприклад, для того, щоб закрити форму при натисненні на кнопку Завершити, в обробнику кнопки викликаємо метод Close()?

private void btmClose_Click(object sender, EventArgs e)

   {

     Close();

   }

Якщо рішення містить декілька форм, то для завершення роботи в обробнику кнопки викликаємо метод Application.Exit().

 

private void btmClose_Click(object sender, EventArgs e)

   {

       Application.Exit();

   }

Елемент Прапорець (клас CheckBox).

Для прапорця (клас CheckBox) передбачено три можливі стани. Як і тип Button, клас CheckBox успадковує більшу частину своїх властивостей від базових класів Control і ButtonBase. Проте в цьому класі існують і свої власні члени, що забезпечують додаткові унікальні можливості (табл. 2).

 

Таблиця 2. Основні властивості класу CheckBox

Властивість Призначення
Appearance Налаштовує вигляд прапорця. Для цієї властивості використовуються значення з переліку можливих значень Appearance
AutoCheck Дозволяє отримати або встановити значення, яке визначає, чи будуть значення Checked і CheckState, а також зовнішній вигляд прапорця автоматично змінюватися при клацанні на ньому
CheckAlign Дозволяє встановити горизонтальне і вертикальне вирівнювання прапорця (квадратика) в елементі CheckBox. Використовуються значення з переліку ContentAlignment
Checked Повертає значення типу bool, що представляє поточний стан прапорця (вибраний або не вибраний) Якщо для властивості ThreeState встановлено значення true, то властивість Checked буде повертати true як для явно вибраного прапорця, так і для того прапорця, для якого встановлено значення не “визначено” (indeterminate)
CheckState Дозволяє отримати або встановити значення прапорця (встановлений - не встановлений - не визначено), використовуючи не true і false, як в Checked, а три значення з переліку CheckState. Звичайно використовується, якщо властивість ThreeState для прапорця має значення true (тобто він допускає три значення).
ThreeState Визначає, чи будуть для прапорця використовуватися три значення (з переліку CheckState) або тільки два
Enabled Повертає або задає значення, що визначає, чи активний елемент. Можливі значення: активний – true, інакше -false

 

Можливі стани прапорця (Indeterminate можна використовувати тільки тоді, коли для властивості ThreeState встановлено значення true) наведено в таблиці 3.

 

Таблиця 3. Можливі стани прапорця

Checked Прапорець встановлений
Indeterminate Значення не визначено (звичайно прапорець виглядає як "сірий", затіняє)
Unchecked Прапорець знятий

 

Дата: 2019-02-25, просмотров: 196.